Spotify

Jag har fått en invite till Spotify där jag nu kan lyssna på precis vilken musik jag vill! Den här underbara inviten fick jag av Christian på mjukvara.se.
Saken är den att jag för ett tag sedan fick en av Tommy k Johansson som jag missade. Jag var i en stressperiod då och tittade inte tillräckligt djupt i mailboxen så den försvann till någon annan lycklig människa. Då fick jag syn på att Christian hade 100 stycken Spotify att dela ut, jag mailade honom och sa som det var, igår fick jag en beta-version att testa.
Det lilla jag har hunnit med att testa är ju bara helt super! Jag är så tacksam att jag läser på mjukvara.se så ofta! Vilken nytta jag haft av Christians kunskaper tidigare, och nu denna underbara julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0