Jag lider mot jul

Nu först förstår jag vad de menar med att det lider mot jul! Det är det jag gör just nu! Jag lider för det är så mycket jag vill göra och så lite jag orkar! Jag skulle vilja ha mina vänner hos mig någon av juldagarna. Äta något gott tillsammans och ha en musikquiz. Jag skulle bjuda på någon form av buffé. Kaffe och tillbehör kan någon annan ha med sig. Ja, tillbehören, kaffet har jag. Sedan kunde vi ha slatte-fest, alla tar med sina flaskor med slattar inklusive vad slattarna ska blandas med. Slutligen får någon, eller några, handla chips och annat smått o gott. Det tycker jag skulle vara en utmärkt julklapp till oss alla från oss alla! Alla vänner är välkomna! Ring så bestämmer vi närmare!


Kommentarer
Postat av: elena cn

Vilken perfekt kväll! Det där med slattarna var ju en urbra idé. Det skulle bli mycket Baileys från mig:)

2008-12-06 @ 21:52:10
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0