Djuren talar

Min mormor sa alltid att på julafton när kl. är 0.00 talar alla djuren. De pratar samma språk som vi människor gör. Jag kämpade alltid för att hålla mig vaken tills klockan tolv, men somnade alltid innan. Det finns väldigt många saker de skulle kunna berätta för mig. Men jag såg noga till att ingen träffade min hund i enrum på julaftonsnatten! Vem vet vad hon hade kunnat berätta för någon i rent oförstånd! Vi får se om jag orkar vara vaken kl. 12 i morgon natt!




Bild lånad från:

Kommentarer
Postat av: Dennis

Svar:

Vad roligt att du la till mig på Bloglovin!:D

Jag har som mål att få 30 stycken innan året är slut!

Tror du jag klarar det?:)



//Dennis

2008-12-23 @ 19:43:29
URL: http://dennisfoto.blogg.se/
Postat av: elena cn

Hihi! Det har jag aldrig hört! Jag har ju inte haft några djur så jag behövde nog inte oroa mig.

2008-12-24 @ 23:42:50
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0