Prinsessan på ärten

Jag har under en tid suttit väldigt illa på min gamla, trasiga skrivbordsstol. Dessutom låg jag ju ganska illa tidigare, då sängen var sliten och illa medfaren. Jag hade glömt bort att jag skulle ha ersättning  för ett par föreläsningar jag höll i höstas, och dessa  kom i början på månaden Oooohhhh vad jag kände mig rik. Jag kostade på mig en ny säng. Min stol fick jag ont i min vackra bakdel av, och idag var jag på Ikea och köpte en ny. Så nu både sover och sitter jag som prinsessan på ärten, fast utan ärten.


Allak skrivbordsstol
från Ikea

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Vad skönt! Och kul med extrapengar;)

kramen

2008-08-13 @ 19:07:24
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Annica

Men så kul med nya prylar och möbler, vad står sen på listan?

2008-08-13 @ 21:04:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/
Postat av: ewa

var skönt men nu är det väl risk att du sitter vid daton och blogga så du får ont i baken Fniss

2008-08-14 @ 09:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0