Popcorn

Jag har  hört under några dagar att det blir förbjudet att äta Popcorn på en del engelska biografer. Detta har inte berört mig ett skvatt, då jag inte äter Popcorn, och skulle jag komma till England skulle jag förmodligen inte välja att gå på bio.
Idag hörde jag att en av anledningarna till förbudet var att det var kladdigt med Popcorn. Klart det blir kladdigt!  Engelsmännen äter inte sina Popcorn med salt utan med socker i ställlet. Det blev ju ännu en anledning för mig att inte äta Popcorn på en engelsk biograf!
Ooooosökt kommer jag att tänka på ett ex som envisades med att ha socker på tomater. Detta fick mig att få äckelkänslor! En sak som blev förbjudet när vi levde tillsammans var tomater till frukost. Jag förstår Popcornsförbudet helt och hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0