Onsdag morgon

Äntligen en ledig morgon utan att det känns som jag missat det mesta i världen.
Jag ska så småningom få ett telefonsamtal och efter det ska jag hämta ett protokoll som jag ska runt med för att få det påskrivet. Därefter ska jag stoppa det i ett färdigadresserat och frankerat kuvert och stoppa alltihop på en brevlåda. Kan något gå fel?!?! Jag är en aning skrockfull och skriver jag om vad som kan gå fel så blir det så. Jag kan bara tillägga att jag hållt på att få ordning på detta i en hel vecka.
Kl. 14 i eftermiddag ska jag göra skissen till en affisch om ett kommande evenemang och kl. 16.15 ska jag vara på ett helt annat ställe för powerwalk tillsammans med Marie. Då ska jag ha hunnit med att få på mig lite lösare, ledigare kläder också förhoppningsvis.
Nej det känns inte som något kan bli fel idag.


Kommentarer
Postat av: Judith

Go girl, go! Jag måste också börja med mina powerwalks igen. Har slappat till mig under sommaren. Och gymmet är så jäkla tråkigt att gå till....

Allt kommer gå bra idag! :-)

2008-08-27 @ 09:48:39
URL: http://judith45.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0