Nu brinner elden över Fågelboet

Nu är det invigt, Sommar-OS 2008 i Peking! Jag är djupt imponerad, det var pampigt och mäktigt. 49 000 raketer nämnde någon. Vad kan man annars vänta sig från landet som uppfann krutet.
Alla pengar som skulle kunnat användas till något annat ska man väl inte prata om.
Harmonins resa är avslutad och OS-elden brinner över Fågelboet. De sista 400 meterna färdades den inför min åsyn, högt, högt upp runt toppen av arenan.
Nu sk det idrottas och jag är så glad att ingen katastrof inträffade under invigningen. Jag satt liksom och befarade det.



Kommentarer
Postat av: trollpackan

Jag såg ju inte så mycket av det, men som sagt...skönt att det inte blev något attentat av något slag.

kramen

2008-08-08 @ 19:28:04
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0