Morgonstund med blodsmak i mun

Jag vaknade redan vid fyra i morse. Satte på TV:n och låg och tittade på OS. När det var riktigt ljust ute gick jag upp och bryggde kaffe, klädde på mig och gick en tur på nästan en timma. När jag kom hem luktade det nybryggt kaffe, jag duschade och åt frukost och kände mig som en vinnare. Jag hade vunnit en stor seger över mig själv.
Jag sitter nu och är så trött att jag har blodsmak i munnen, men vad gör väl det? Det är lördag och jag kan lägga mig i min nya säng och titta på OS och det gör inte ett dugg om jag råkar somna någon timme. Vad underbart livet kan vara!

Kommentarer
Postat av: ewas

go middag får jag säja till dej du är ju uppe med tuppen ja du det är skönt att sova till lite på dan och som du säjer bara vara det är livet det ... gillar att gå i skogen där är det tyst och lugnt också kram på dej ta dan som den kommer

2008-08-09 @ 09:45:57
Postat av: Carina

Ja den känslan är så underbar, än så länge idag har det inte blivit något OS, men det mest intressanta för min del börjar ju nästa vecka

2008-08-09 @ 11:02:31
URL: http://www.metrobloggen.se/carper
Postat av: valp

OS o ledighet är en underbar kombination :)

2008-08-09 @ 11:07:15
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0