Gott om tid är det ont om

Jag har lite mer tid på mig än i går morse, då jag vaknade för sent! Idag ska jag på ett möte kl. 10,30 så jag känner att jag har tiden i mina händer. Jag har hunnit med att äta frukost och läsa morgontidningen, det var snabbt gjort. Någon sa en gång att vår lokaltidning är som ett par gubb-kalsingar, det står lika lite i den. Vad som står i den ena sorten har jag ingen aning om, men jag funderar ibland över varför jag läser tidningen. Är det för att få reda på vad som står i dödsannonserna? Är det de lokala nyheterna jag vill ha pejling på? Det är sällan jag läser positiva saker som har hänt, kanske beroende på att det inte skrivs lika mycket om dem. Allt som berör mig får jag ju reda på från säkrare källor än vad jag anser att morgonbladet är. 




Fast i rutinernas garn....
Bilden tog jag igår i Mölle

Kommentarer
Postat av: trollpackan kvastar in!

Skönt att gå till jobbet! Regnkläder på!skratt

Ha en bra dag nu!

kramen

2008-08-20 @ 08:55:22
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0