Fototriss

Så roligt det är med Fototrissen varje vecka. Jag har varit med tre gånger nu och blir är som en ostyrig häst innan jag får titta efter vilket veckans tema är. Igår var det lite marigt att komma på något, temat igår var nämligen rörelse. Men det lossnade rätt fort och jag kom senare på andra bilder jag kunnat använda.
Jag har alltid tyckt om att fotografera och nu är det flera andra som tittar på mina foton, och som dessutom kommenterar dem. Jag å andra sidan, får ju glädjen att se massor av jättehärliga tolkningar på samma tema. Dessutom får man ju kontakt med människor med samma intresse som man själv har. Nu längtar jag redan till nästa söndag och är  nyfiken på vilket temat kommer att bli.
Länk till mitt bidrag den här veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0