Datahaveri

Jag skulle ge mig iväg igår och släckte ner datorn. När jag kom hem igen kunde jag inte starta den igen. Jag hann med att logga in och sedan släcktes den ner och startade om. Jag blev trött på det hela och stängde helt sonika av den. I morse blev jag smärtsamt påminnd om det hela när samma sak hände igen. Jag lyckades emellertid ta mig in på systemåterställningarna och fick tag på en återställningspunkt från i förgår. Jag kom nämligen på att jag fick en kommentar igår, strax innan jag stängde av datorn, som det inte gick att följa länken vidare på. Det öppnade sig en del egendomliga meddelandesidor bl.a. Nu funderar jag på om jag fick något jäkelskap med där. Är det så jämrans enkelt?
OBS! Jag har inte lagt ut det meddelandet så du inte tror samma sak händer dig här!


Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Har du kollat virusskyddet? Låta sig själv och kroppen komma till ro är jätteviktigt...ta ett bad eller en dusch, en kopp thé... prova! Jag har också svårt att komma ner i varv och kämpar på men detta funkar! Är jätteglad för det! =)

Erika

2008-08-22 @ 09:02:47
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0