Från bored loser till Winner

Förmiddagen rann ut i något väldigt tråkigt, jag hade absolut inget roligt att göra. Då ringde B och frågade om jag ville följa med och köpa lördagsgodis. Om jag ville! Det är ju i ett sådant läge som tanken på godis är så oemotståndlig. Vi startade med att bege oss till Godisaffären, fall i fall de skulle stänga tidigt(!) Där handlade jag massor av röda, gula, gröna, lakrits och chokladgrejer.
Jag passade också på att spela på pållarna som skulle springa lite senare. För säkerhets skull satsade jag 36 kr på V75 och 30 kr på DD. Jag såg mig själv sitta och se den ena efter den andra hästen springa in medan jag åt en och annan bit av godiset. V75 sprack och jag upptäckte att jag fyllt i fel på DD:n. Men den gick hem! Jag vann igen.

Nu vann jag 352 kr. Jag ligger alltså 653 kr i vinst på ATG-kontot, plus att jag fört över en del till mitt bankkonto tidi gare. Jag är en vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0