Glömska

Jag har inte glömt, jag kommer bara inte ihåg!
En mening jag läst någonstans och när jag skriver om mitt förflutna återkommer den gång på gång. Det känns som att ju mer jag plockar fram ju mer kommer det ut. Just nu kan en doft väcka en känsla som för mig in på tankar om Då.
En del av det jag skrivit här har jag haft på en annan blogg tidigare, jag behöver samla allt på ett ställe, och det andra stället är en sluten grupp. Jag vet att det kan finnas några där ute som behöver se att de inte är ensamma. Det kan hjälpa någon! ...och någon har hört av sig. Jag lägger inte ut kommentarer  ni inte vill att jag ska publicera. Det är en självklarhet!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

sv; ja, eller hur? får sån lust att flytta hemifrån och inreda allt helt själv exakt så som jag vill!

2014-03-12 @ 16:29:03
URL: http://ettass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0