Midsommar - igen

Jag började blogga på blogg.se vid midsommar förra året. Så mycket har hänt sedan dess. Ögat har varit fyllt av tårar många gånger, både på grund av gråt och skratt. Mest av skratt! Så länge det är övervägande skratt i min tillvaro känner jag att Livet är en underbar plats att vistas på! Jag åker iväg till Norrland på söndag, och till Almedalen den 29:e juni. Jag har min iPhone med mig och hoppas jag kan lägga in meddelanden. Jag vet att jag kan läsa era kommentarer i alla fall! Jag önskar er alla en riktigt skön Midsommar och var rädda om Er!


Kommentarer
Postat av: Jah Hollis

Ha en trevlig resa och en fin midsommar du med!

2009-06-19 @ 11:01:41
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: Eva

Stackars väninnan.....och stackars killarna, vad trángt dom máste haft det....Trevlig resa o en stor varm midsommarkram till dig

goa tjej

fran mig

2009-06-19 @ 14:45:55
URL: http://evaochalliahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0