På förekommen anledning

Jag fick ett mail med innehållet jag i går kopierade in som "fredagsnöjet" på min blogg. Jag måste omedelbart berätta för alla som missuppfattade det hela, berätta att det var enbart en vits! Jag skulle väl aldrig våga kalla våra kära poliskonstaplar för  skrivbordsryttare, eller något lika elakt!
Så alla som skickade kommentarer till mig och påstod att jag var elak mot andra bilister vill jag lugna med att så skulle ju aldrig jag göra! I alla fall gjorde jag inte så förra fredagen!

Kommentarer
Postat av: Mia

;-)



Trevlig helg på dig!



Kram Mia

2008-09-27 @ 11:41:01
Postat av: lilalili

Mia: Det samma önskar jag dig!

Take care out there! Kramis

2008-09-27 @ 11:46:57
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Elena CN

Men, det hade ju varit skitkul om det hade varit sanning, ju!

2008-09-29 @ 21:49:10
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0