Facebook

Jag har nog slutat att använda Facebook nu. Funderar på att plocka bort mitt konto där. Ska jag - eller ska jag inte? Jag vill ju inte göra något jag ångrar. Men min mailbox är så fylld av mess från Facebook att jag inte ens vill öppna den längre. Den största anledningen till att jag funderar på att ta bort FB är att datorn började uppträda väldigt egendomligt efter det att jag installerat något litet, fjolligt program där. Ska jag eller ska jag inte deleta mina sidor där - jag tänker nog en stund till.




Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hej!!!



Det är nog feberdrömmar, tror du inte? Hoppas du snart är bättre... Vad roligt!!! =D Jag gillar den jättemycket! Jag har bara kollat FB och insåg att jag inte kan vara med överallt... däremot undrar jag om du finns med på bloggkoll eller på bloggportalen?

Erika

2008-10-07 @ 15:03:32
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: jennie

går ju alltid att fylla i att man inte vill ha meddelanden från fb. sen gör du nog bäst i att inte ladda ner saker. Jag tycker du ska ha kvar den då det är ett bra sätt att hålla kontakten, även i framtiden då man kanske flyttar osv.

2008-10-07 @ 15:11:00
URL: http://trollunge.blogg.se/
Postat av: LottaM

Tack för kommentaren hos mig.

Jo jag kämpar väl på så gott jag kan.



Jag skickade ett mail om att bli borttagen från facebook, fick en himla massa mail från människor jag inte kände och en massa annan skit (förlåt uttrycket)det var väldigt svårt att bli borttagen nej tack inget mer facebook för mig.



Ha en fortsatt fin dag!

2008-10-07 @ 15:11:27
URL: http://resagenomlivet.blogspot.com
Postat av: ewas

tack för din omtanke om mej hoppas att du kan bestämma dej ang facebook jag vet inte vad det är men man säjer att det inte är så bra de har varit i hetluften men som sakt vad vet jag kram på dej min bloggvän

2008-10-07 @ 16:39:28
Postat av: Annica

Är det bara jag som aldrig ens varit inne på facebook?

Hoppas du känner dig piggare nu!

kramen

2008-10-07 @ 18:53:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348
Postat av: Mia

Hej!

Jag har nyss börjat använda mig av facebook, och håller på att lära mig alla hysteriska funktioner. Jag är inte alls säker på att jag fattar nånting egentligen. Men ett som är säkert, det är superroligt att hitta folk från förr. Idag har jag varit väldigt nostalgisk... :-)



Kram Mia

2008-10-07 @ 19:15:29
Postat av: Elena CN

Jag har inte ens vågat mig på det där.

Det kom ju fram att facebook hade rättigheter att använda inlagda bilder, vilket jag inte tycker är rätt så då får det vara.

2008-10-07 @ 21:23:46
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0