Det är detta som kallas livet

Jag sitter här och samlar ihop mig för att snart gå in i duschen. Tänkte lägga mig sedan och titta på Desperate Housewives på sovrums-TV:n. Jag är trött och lite frusen, så det blir en mugg te på sängkanten också. Det är inte så ofta jag ligger i sängen och tittar på TV, jag brukar somna rätt tidigt då, men det finns kvällar när det känns rätt! Skulle jag mot all förmodan inte somna efter Desperata Hemmafruarna har jag en film med Julia Roberts att titta på. Så vad kan jag mer önska mig av livet? Jo, någon som värmer min frusna själ!  - En hund som sover över mina iskalla fötter!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kanske en hund e lösningar med våra frusna själar?

2008-10-15 @ 01:52:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ewa

en hund ja varför inte akta dej bara för hundlopperna hihi

2008-10-15 @ 10:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0