Morgon i Laholm

Tjoho där ute, jag är vaken, kanske mindre förkyld och vill till Halmstad och Marinfestivalen idag!
Min kompis Kompis ringde igår kväll och vi pratade länge, länge. Bl.a bestämde att vi bestämmer oss idag för om jag orkar...och det var ju klokt tänkt. Men just nu skulle jag orka - kvällen känns oerhört långt fram.
Det ska vara en hel hög av gamla lokala band som ska spela i kväll och kl 20.00 spelar Rydell & Quick
Det är salsa och folk och fest och massvis med stora fartyg.
Jag vill iväg...vill åka från Laholm och inta Halmstad ikväll. Orkar jag?

Kommentarer
Postat av: BusQul

Tack för din kommentar - den värmde. Nej jag slutar inte blogga och nu tänkte jag lägga till din i mina favvobloggar - hoppas det är ok



Önskar dig en underbar dag och kväll i Halmstad - låter jätteskoj!

2008-07-19 @ 15:38:55
URL: http://www.metrobloggen.se/nobody
Postat av: ewas

du är så välkommen s att titta in hos mej och att du blir glad är ju bra ha det gott vi syns då ewa

2008-07-19 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0