Allsång på Skansen

Ja, så är den väl slut för idag då, Allsången. Jag har haft på programmet men läst lite samtidigt. Har lyssnat lite förstrött, men tyckte ändå jag hörde Anders Lundin glömma texter mm som jag inte hört förr. Jag har ju tittat lite då och då och förstår inte vad det var jag reagerade för, men något kändes fel. Förmodligen kommer alla andra nu att skriva att det var bästa programmet någonsin, så brukar det vara när jag reagerar för något. Glitter Graphics
För övrigt måste jag ju säga, snabbt som 17, att jag gillar Anders Lundin väldigt mycket. Jag tycker han är en härlig kille att titta på, dessutom tycker jag han verkar ovanligt varmhjärtad person. Jag skulle inte ha något emot att vara artist hos honom  ;-)


Heart Glitter Pictures

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Här är en till som gillar Anders Lundin. Såg inte kvällens program men hoppas allt står rätt till med honom...

bloggsvar

Låter helbra, både att få ge bort och sedan få njuta av maten... -toppen!

Erika

2008-07-29 @ 22:02:11
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Annica

Jag har förr om åren tyckt att allsången var trevlig och hörde till sommaren, men nu tycker jag inte det längre, vet inte varför, har bara tappat stinget liksom!

2008-07-30 @ 20:45:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0