En glad Lördag

Jag sitter hos A och använder hans dator medan han nattar sin dotter. Vi har haft en jättehärlig dag tillsammans med massor av skratt och mycket frisk luft!  Vi var och tittade på en gymnastikuppvistning bl.a. Inget jag tycker är så värst kul, men idag var det roligt!  Sedan var vi på McD och käkade, där som jag inte tycker om att äta! Nu hade jag trevligt där dessutom, tack vare A och hans lilla tjej. Nu ska hon nattas, jag hör hur de skrattar ibland. Det var sällskapet som fick mig att trivas med dagen.
Sedan ska jag och A dricka en kopp te och jag åker hem till mig. Jag vill inte vara här när hon vaknar i morgon bitti.


Det varit tyst en liten stund i sovrummet så jag ska brygga te nu.


Kommentarer
Postat av: ewa

så trevligt,var vackert du skriver om din och er dag blir rörd kram på dej måste vara något speciellt tror jag känner värme när jag läser inlägget kramar

2008-08-17 @ 11:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0