Spöken som dansat natten lång

Jag var trött i går kväll och satt och halvsov och tittade på Idol. Då det small flera gånger mot mitt fönster. Jag hade dragit för persiennerna och såg inget men gick in i sovrummet och tittade. Jag såg en flock tonåringar som sprang över parkeringen. Jag tänkte inte mer på saken, gick och la mig efter Idol och då ringde telefonen. Det var min granne som ringde och var rädd. Hennes hus var bombarderat av råa ägg. Hon ville att jag skulle gå ut och titta om det samma hänt mig. Jag sa att jag gått och lagt mig och inte brydde mig om hur det såg ut på utsidan för jag behövde sova. Det skulle jag nog aldrig sagt. Jag har väckts gång på gång i natt av att jag hört hur det varit samlingar av ungar utanför våra hus. Jag har hela husgaveln full av kletiga ägg som runnit och frusit fast över fönstret i vardagsrummet. Jag har ingen lust att stå där ute och frysa och tvätta bort det äckliga kletet. Jag har ingen aning om hur jag ska få väck det och känner mig mest ledsen just nu!

Kommentarer
Postat av: vashten

godmorgon hhaha sorry jag skrattar men råa ägg...nä stackarn..gav han inget godis till dem så de var tvugna att busa istället...kram

2008-11-01 @ 08:42:22
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: ewa

ja du varska jag säja mer än att det är spöken i bloggen min lovar också att jag ska vara där nu !!! kram vännen min

2008-11-01 @ 13:06:22
Postat av: Agnes

Jobbiga ungar! O_o

2008-11-01 @ 14:26:02
URL: http://galtspillning.blogg.se/
Postat av: Mia

Jäkla otyg det där! :-(



Kram Mia

2008-11-01 @ 17:14:09
Postat av: Elena CN

Men, de måste ju ringa på och fråga "trick or trea" först!!

2008-11-01 @ 22:57:16
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0