Nerver utanpå

...och plötsligt bara händer det. Jag fick ett telefonsamtal med förfrågan om jag kan ta en föreläsning och jag svarade Ja, utan att veta så mycket mer. Det ska vara en eftermiddag om nästan 3 veckor och jag ska hålla den i en stad ganska nära min hemstad. Vad jag inte berättade var att jag inte hållt någon föreläsning på några år, att jag nog är i en sorgefas i mitt liv och jag nästan inte går ut om dagarna. Bara i sällskap med en liten, knasig hund nowadays!
Men jag tackade JA, och nu börjar nervositeten!
Jag ska försöka att bara gå på och inte tänka så förbaskat mycket! Sätta mig lite senare idag och gå igenom mina gamla föreläsningar och sedan börjar det...
 
There is a crack in everything
That's how the light gets in.
//Cohen
 
 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Tack för kommentaren, hoppas du haft en bra kväll!

2014-03-10 @ 22:28:43
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0