...men vad nu då...

Jag satt både igår och idag och skrev inlägg som jag av någon anledning inte blivit publicerade. Tydligen har jag även glömt mycket mer än jag visste! Jag tar detta med jämnmod och går vidare i livet och här på bloggen!
I morse hörde jag en meterolog på radion som sa att vi har haft vår här i södra Halland sedan den 15:e februari. Det är underbart med ljuset och plusgraderna som jag känt. Jag ska sätta mig på altanen i lä i solen i eftermiddag och njuta av livet!
Bilden är tagen förra våren men det dröjer inte länge innan vi är där igen!

Kommentarer
Postat av: Artlover

Visst serru. Det är skönt att möta våren här efter vistelsen i Thailand:-)

Svar: Välkommen tillbaks! Roligt att höra från dig igen :)
lilalili

2014-02-24 @ 14:12:30
URL: http://artlover-mittlivibilder.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0