Förändringens vindar

I morse hade jag ett möte inbokat kl. 10.00. Strax innan jag skulle ge mig iväg ringde telefonen och jag fick besked att mötet var inställt. Då gick liksom luften ur mig, jag satte mig på en köksstol och stirrade rakt framför mig. Efter en kort stund hann jag ifatt mig själv och beslutade att jag skulle ta kontakt med fina M som jag inte träffat på länge. Vi fick snabbt till en tid att träffas och jag tog en kraft-promenad till fina M. Vi kom underfund med att jag behöver en förändring i mitt liv och på onsdag åker vi på en utflykt och ska samtidigt brain-storma om vad jag ska göra för att hitta mig igen. Det känns som jag kommit en bit på väg innan det startat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0