They don't call me

Solen, som gick ner i havet och slocknade där igår kväll, tog en paus idag. Jag pausar lite jag också just nu. Jag håller på att packa inför min resa till Almedalen. Packa gör jag kanske inte precis men jag förbereder min packning. Jag längtar till Visby och politikerveckan i Almedalen. Så spännande att få vara med under ett valår!



Jag hittade en bild på vatten som rann ut i havet vid Mellbystrand. Det blev en vacker bild, tycker jag, men verkligheten känns inte lika vacker.



Jag tycker mig kunna jämföra det med många politikers tal. De brys sig inte alls, men talar vackert till oss under valåret!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket lyx att disponera sin egen fjärrkontroll! Har jag aldrig fått göra... ler

Carola får gärna sjunga, bara man slipper s e hennes konstigheter, haha!



Hoppas du får det bra i Almedalen! Hade gärna åkt dit i år, men det stämde inte riktigt med allt annat runt omkring.



Ha en bra dag!

Kram Mia

2010-06-30 @ 13:32:19
URL: http://assar.blogplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0