Skriver ner mina tankar.

Jag har flera gånger under det sista halvåret fått frågan varför jag inte skriver ner mina erfarenheter i bok och låter fler människor ta del av det. För någon vecka sedan var det någon som kom med en liknande fråga, fast ur en annan synvinkel, och mina tankar har börjat ta form. Fortfarande är det på tankestadiet, men jag har redan i tankarna, börjat lägga upp de olika kapitlen, teckningarna och citaten. Nästa steg lär väl bli att skissa ner det. Tänk om det är en bok jag håller på att skriva, i fantasin ännu så länge. Händer det något mer ska jag berätta.


Kommentarer
Postat av: trollpackan kvastar in!

Såklart är det en bok du håller på med! Helt säker! Fortsätt bara du och fundera, anteckninga, skissa...det blir en bok;)Lovar!

kramen

2009-03-02 @ 08:12:06
URL: http://www.trollpackan.se
Postat av: elena cn

Vad spännande!

2009-03-02 @ 22:41:56
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0