Let's Dance

Jag har försökt att titta på Let's Dance varje vecka av en enda anledning, Morgan! Han har delat med sig av en glädje och optimism som känts underbar. Han har fått mig att skratta högt flera gånger och igår fick jag till och med en och annan liten tår i ögonen. Nu är Let's Dance slut för min del, han blev utröstad igår. Finalen känns totalt ointressant. Jag ser fram emot nästa tillfälle när jag kan titta och lyssna på Morgan, där han kan dela med sig av sin härliga personlighet. Tack för att du var med i Let's Dance!


Kommentarer
Postat av: Judith

Jag har visserligen inte sett Let's Dance men håller med om att Morgan verkar vara en riktigt super kul och go kille.



Kram och önskar dig en härlig helg

2009-03-21 @ 09:49:01
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag kan inte annat än hålla med! Jättesynd att Morgan blev utröstad, förstår ärligt talat inte varför?? Hade velat se honom och Laila i finalen. Han verkar vara en otroligt härlig person med en utsrålning som går genom allt! :-)



Hoppas du får en fin helg!



Kramis Mia



2009-03-21 @ 13:25:53
Postat av: elena cn

jag blev såååå besviken! Nu får jag hålla på Laila för min dotters skull:)

2009-03-21 @ 21:12:42
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Lissen

Morgans värme har jag också uppskattat!

Förutom att han dansar bra också!!!

2009-03-22 @ 13:35:58
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0