Hemma hela helgen

Jag kom hem sent i går kväll och var vansinnigt trött - men nöjd med mig själv! Jag talade inför 230 människor som såg ut att lyssna på vad jag hade att berätta. Det var många som kom fram efteråt och hade positiva synpunkter om min föreläsning och det var massvis med värmande ord som sades. Jag är glad och stolt att det gick så bra för jag var ju så nervös innan. De två andra dagarna gick ju som en dans då det var mest smågrupper jag talade inför. Jag surfade liksom på efterdyningarna :)
Jag är fortfarande trött men ska iväg och handla om någon timma. Sedan ska jag ägna den helgen åt att tvätta och packa då jag åker på utbildning hela nästa vecka. Men jag är ledig hela helgen och det ska bli skönt. Jag tror jag kommer att sova en hel del.


Kommentarer
Postat av: Judith

Wow, jag är impad. Prata inför så många människor!



ja, du ska verkligen vara stolt! :-)



Kram och önskar dig en jätte skön helg

2009-03-20 @ 15:41:40
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: elena cn

Ojoj, vad du får fara! Vad kul att allt gick bra:)

Ja sova, det ska jag också göra!!

2009-03-20 @ 17:05:44
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0