Gnäll

Jag känner mig gnällig, GNÄLLIG, GNÄLLIG!!! och att jag känner mig gnällig beror på att jag är det!
Jag ska till La Doctore i eftermiddag på grund av en förkylning och huvudvärk som varat länge. Jag tycker inte det finns orsak att söka läkare. Det finns andra med andra åsikter, jag underkastar mig det i dag då de haft rätt EN gång tidigare.
Inte nog med att jag ska göra något jag inte vill, mitt trådlösa nätverk vill inte med mig. Igår ringde en vän till min mobil och sa han försökt ringa min hemtelefon utan att något hände. Medan vi pratade i mobilen började den andra telefonen att ringa. På nummerpresentatören visade det sig att det var från honom jag pratade med, från samma telefon, som ringde. Jag svarade inte då vi redan hade kontakt. Ganska onödigt tyckte jag.
Idag kom jag inte ut på mitt trådlösa nätverk, och när jag på nytt ringde upp Telia svarade de att jag kanske behöver en kabel mellan min dator och gaten. Vad fan, mitt trådlösa nätverk behöver kablar till både TV och dator. Så var det med den trådlösheten! Jag känner mig mest rådlös just nu - och GNÄLLIG!


Bilden har jag döpt till "Utsiktslöst"
den är tagen vid vår utsiktsplats, det grå är Kattegatt.
-Så känner jag mig nu och så är det!

Kommentarer
Postat av: elena cn

Men , vad läskigt att få ett samtal i samtalet. Är de dumma på Telia eller?? Ett trådlöst nät ska väl vara just tråd löst!!

Hoppas att de dina hade rätt som skickade dig till doktorn!

Krya på dig vännen!

2009-03-09 @ 18:50:36
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Judith

Förlåt jag fnissar......



Kramen

2009-03-10 @ 09:30:47
URL: http://judith45.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0