Arbete och träning

Dagen idag är en märklig dag.
Återigen kommer jag att tänka på de orden när jag försöker sammanfatta förmiddagen för mig själv. Så här var det:
Jag vaknade lite sent och gjorde mig snabbt i ordning för att hinna iväg och köra ett träningspass. Det fungerade bra och jag kom hem och kände mig nöjd med mig själv. Innan jag hann att duscha ringde telefonen och det var en tjej jag brukar jobba tillsammans med. Hon frågade mig om jag ville arbeta några veckor under våren på lite olika orter. Det ville jag naturligtvis! Vi blir 4 tjejer som kommer att jobba tillsammans och det ska verkligen bli roligt. Jag trivs tillsammans med dem!
Vi bokade också in en del andra kortare arbetsuppgifter så nu har jag fullt upp ganska lång tid framöver. Jag ska vara ledig en del över sommaren och det ska bli skönt.
Jag tror att allt hänger ihop på något vis. Nu när jag satt fart med träningen igen ramlar det arbete över mig. Hittills har det bara varit roliga saker och jag har inte behövt tacka nej till något.


Kommentarer
Postat av: Judith

Vad gott det låter och du är värd alltihop! :-)



Massa kramar till dig.

2009-06-08 @ 19:43:27
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: elena cn

Det låter helt underbart!!

2009-06-08 @ 22:03:18
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: @nemonen

Snyggt foto. Jag gillar bilden skarpt.

Postat av: Eva

Grattis!!! Man gör bra saker för sig själv, och öppnar sig för Livet! Konstigt men härligt.



Jag känner ett par som gärna velat ha barn. Det blev aldrig nagra. Hon sörjer det speciellt mkt. Han är 60, hon lite yngre. Det är inga lyckliga människor. Hon strálar sjukdom o elände omkring sig. Hon är sjukpensionär, har alltid nan bruten arm el. dyligt. Sen kom cancern, i bröstet. Hon blev opererad o "botad", da fick han hjärntumör, blev ocksa opererad o "botad". Precis som om de skulle suga át sig allt elände. Men antagligen är det sá ibland i Livet. Man kan suga át sig eländet eller det göttaste. Och du har valt det göttaste!! Kram Eva

2009-06-09 @ 06:51:40
URL: http://evaochalliahs.blogg.se/
Postat av: Bamsinnan

Hej!

Tack för raderna i min gästbok!

Och vad kul för dig att du får jobb som du vill ha och jobbarkompisar du trivs att jobba med:)

Jag gillade dina bilder, mest den första, så den får bli min favorit av dina:)

Ha det bäst!

Kram/Bamsinnan

2009-06-09 @ 07:30:07
URL: http://bamsinnan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0