Börjar med slutet.

Jag börjar i absolut fel del av mina båda utflykter i Sverige. Jag börjar med sista kvällen i Visby, som innehöll det mesta! Vi var ett glatt gäng som åkte ut till havet och hade en underbar kväll där vi grillade och spelade kubb. Kvällen var otroligt vacker och solnedgången något av det vackraste jag någonsin upplevt. Ungefär när jag kände att det skulle vara skönt att åka tillbaks till båten var det en av oss som fick otroliga bröstsmärtor. Som väl var beslöt han att åka till sjukhus ganska omgående och vi som var kvar på stranden plockade ihop resterna av vår kväll. Chauffören återkom och vi packade in oss i bilarna och åkte tillbaks till båten där vi stod och tog farväl av varandra vid kajen. Då behövde en farbror gå på toaletten. Han fick hjälp att dra in båten till kajkanten och hoppade över på däck. Efter en stund såg jag i ögonvrån hur han var på väg tillbaks och ramlade och föll ner i vattnet. Tre starka killar lyckades dra honom upp på däck, han hade slagit sig ganska rejält i bakhuvudet och i ryggen. Det hela slutade lyckligt och jag gick ner till min koj och somnade efter någon timma. 
Jag lägger ut några bilder från den underbara kvällen och berättar mer senare.






Kommentarer
Postat av: keela

Hejsan, fin blogg! :D På tisdag så åker jag till Hollywood för att representera Sverige i Talang-VM som modell. Det vore kul om du följde min blogg under den spännande resan!:)

2009-07-04 @ 14:21:07
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

kikar in och önskar en fortsatt trevlig dag!

2009-07-04 @ 14:59:03
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Eva

Kul att du är hemma igen! Underbara foton!! Hur gick det med den som akte till sjukhuset? Bra hoppas jag. Allt i Livet handlar om ögonblick, eller hur? Fina ögonblick, sasom musik, blickar, beröringar, varma ord, men även hemska ögonblick sásom död, sorg, tárar, etc. Du tycks ha fatt tillräckligt mkt av báda sorterna. Kram Eva

2009-07-06 @ 01:13:23
URL: http://evaochalliahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0