Skoskav i halsen

Jag är egentligen ingen Gnäll-Fia, fast jag vet att det varit mycket gnällande på mig den här hösten och vintern. Den ena infektionen efter den andra har avlöst varandra, utan att blomma ut ordentligt. Det är väl det som är felet. Nu har jag emellertid skoskav i halsen, känns det som. Min trötthet igår berodde nog inte enbart på dagarna i Köpenhamn. Jag ska gå omkring i särken och morgonrock hela dagen, jag ska vara pinsam så länge jag orkar. Det blir några korta stunder vid datorn för övrigt blir det säkert bara TV som gäller idag. Vad har du för planer den här Trettondedagen?


Kommentarer
Postat av: Bitte

Ojoj,dragit på dig nåt från Copenhagen?Ser att du haft det trevligt där iaf.Krya på dig nu och ha en fin dag,kram/Bitte

2009-01-06 @ 09:21:15
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Mia

Det är himla jobbigt att ha något i kroppen som aldrig bryter ut! En enda väntan på att bli sjuk och så händer ingenting! Tycker du gör helt rätt i att bara "särka" omkring och mysa och inte bry dig ett dugg om annat! Man behöver det för att landa och må bra.



Här ska vi nog inte göra något alls, förutom börja förbereda för första jobb/dagis/skoldagen i morgon efter denna långledighet.



Ha en fin dag!



Kram Mia

2009-01-06 @ 09:59:40
URL: http://assar.bloggagratis.se/
Postat av: vashten

det gör du rätt i , lägg dig i soffan glo på film o ta hand om dig själv, det är du värd...pöss

2009-01-06 @ 10:18:30
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Judith

Jag tycker du gör helt rätt att gå i särken hela långa dagen om du så vill. Jag hade inte ens aningen om att det var röd dag idag förrän du skrev det här! Så yr i mössan är jag!

Men julen är utstökad och jag går också i morgonrocken ännu och tänker nog fortsätta göra så ett tag till eftersom det ju var en röd dag.



Men jag sänder dig massor av ljus och kärlek och friska tankar så hoppas jag du snart mår bättre igen. På alla sätt.



KRAM, den varmaste till dig.

2009-01-06 @ 10:50:11
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: Lina van der Putten

Mina planer blev att koppla av och ägna mig lite åt bloggning och familjen vilket jag tycker att jag lyckats bra med =) Ha det så bra :)

2009-01-06 @ 16:24:31
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Trollpackan

Usch för skoskav i halsen!

Jag har fixat lite i butiken idag, yogat,bloggat en del som vanligt, och gått med dogsen såklart.En skön dag med andra ord!

Nu blir det väl lite slötittande på TV;)



Vilken fin bild!

kramen

Postat av: elena cn

Skoskav i halsen...ja, varför inte:) Eller, nääää hoppas att du slipper något större!

Vad kul med en liten avstickare bara så där! I Köpenhamn har jag inte varit mer än på genomresa när jag tågluffade som mycket ung.



Idag har jag bara städat och städat och städat...

Imorgon börjar jag jobba. Neeeeeeeeeeeeeeeeej!

Vill bara sova länge, slappa och fota:(



Ta väl hand om dig nu...te med honung är bra mot halsen!

2009-01-06 @ 23:16:07
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0