Köpenhamn

Jag har varit i Köpenhamn ett par dagar. Det blev en totalt oplanerad resa där jag och en kompis hade det skönt, kallt men ganska roligt. Nu är jag trött! Den här dagen har varit väldigt lång och tråkig. Det enda jag gjort idag är att jag varit och handlat, tvättat och nu ikväll gjorde jag några varma mackor som jag ätit. Jag har slöat framför TV:n men hittar inget jag orkar se på där heller. Nu väntar jag på att klockan ska bli lite mer så jag kan gå och lägga mig. Somnar jag så här tidigt vaknar jag mitt i natten och det är ju inte så roligt. Jag tar en liten snabb bloggrunda och skriver förhoppningsvis lite mer i morgon.
GodNatt Alla!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej! Jag har en frågestund på min blogg och det hade varit kul om du ställde en fråga :)

Ställ frågan här: http://tobbejonsson.se/2009/january/fragestund.html

2009-01-05 @ 21:52:50
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0