En sådan dag

I dag har det varit en dag som jag inte kommer att glömma i första taget! Jag har hunnit med att vara arg på alla, skällt på de nästan alla jag talat med och blivit vän med de flesta igen. Varför är en del dagar sådana?
I går kväll fick jag telefon om ett arbete jag ska göra. Jag kommer att ge mig iväg ut i Sverige ganska snart igen. Jag hinner bli av med min förkylning och det är saker jag älskar att göra jag ska hålla på med.
Jag har försökt få ordning på min blogg. Blir så arg när det bara hänger sig och jäklas, så jag har lagt projektet på is. Det är absolut inte därför jag är arg.
Det är bara en sån dag!
Jag läste nyss mitt horoskop. Jag behöver väl inte säg mer!


Horoskop för Tvillingarna

Fredag den 9 Januari 2009

Oförskyllt hamnar du i vissa trassligheter. Men oroa dig inte. Du behöver inte vidta några särskilda åtgärder. De här olägenheterna kommer att försvinna lika snabbt sdom de uppstod. Istället väntar dig en angenäm överraskning.

Kommentarer
Postat av: Artlover

Huvudsaken att man kan förlåta så allt blir bra igen. Jag känner igen det där från dina ord. Alla har vi våra dagar. Det är mänskligt.

Jag är lite nyfiken på vilket uppdrag du ska ut på.

Kram på dig

2009-01-09 @ 21:28:05
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Annica

Oj nu ser det annorlunda ut här inne igen...

Låter inte som nån bra dag, hoppas resten av kvällen blir bättre!

kramis

2009-01-09 @ 21:37:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348
Postat av: elena cn

Så skönt att ilskan börjar släppa taget om dig nu. Det hjälper ju inte heller att vara förkyld och hängig OCH ha en blogg som bråkar. Ser att du fått till det med kommentarstexten, hurra! Jag har försökt ändra textfärgen...men icke sa nicke, det får ligga nere ett tag nu:)



Imorgon är det en ny dag...den ska var skiiiiiiiit bra!

Kramar på dig!

2009-01-09 @ 23:31:09
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Bitte

Hmmm,som jag försökt komma in till er som bloggar hos blogg.se,men icke sa nicke!Kanske var nåt fel då e.som du oxå hade problem.Men,det blir fint ser jag :)

2009-01-10 @ 20:17:25
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0