Snö - så vitt man kan se

Nu vill jag inte vara med! Jag tycker inte om snö och jag tycker inte om kyla! Jag tycker helt enkelt inte om vinter!
Jag har sovit länge idag, det kan vara ett bra sätt att slippa från det här. En vän till mig berättade om en resa till snöfyllda utförsbackar och långa turer på skidor som de betalade en ansenlig summa för att åka till varje år. För mig skulle det närmast kännas som ett straff att hamna där. Jag åker gärna till fjällen eller till Alperna men på sommaren! Jag tittar ut genom fönstret och bestämmer mig för att lägga mig en stund till. Snön och min huvudvärk kanske försvunnit när jag vaknar.


Kommentarer
Postat av: Judith

Håller med du.

Lätta snöflingor singlar ner nu.....gillar inte....Det ska vara vååår nu!



Ska nog också krypa ner under täcket igen.....natti

2009-02-11 @ 11:51:19
URL: http://judith45.blogspot.se
Postat av: ewastina

hej ja du nu äntligen så står jag på benen men det var jobbigt men det hade lite gott med sig gick ner 3 kilon så var då rätt okej efter...... kram vännen snygg bild du har ...

2009-02-11 @ 15:52:25
URL: http://ewastina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0