Design

Jag har lagt ner en hel del tid på att försöka lära mig något om det här med bildhantering och webdesign. Det är  totalt omöjligt att räkna ut hur mycket pengar det rör sig om. Det är inte bara programvaran som kostar, tid är också pengar. Tyvärr tar jag inte den tid som krävs för att använda mig av det jag lärt mig. Jag hinner ofta glömma allt innan det är dags att plocka fram kunskaperna igen. Ibland har jag upptäckt att jag kan ha lite kunskaper som ligger gömda i någon vrå av hjärnan. Vad roligt det är att upptäcka att jag kommer ihåg det jag trodde var helt bortglömt! :)


Kommentarer
Postat av: Veiken

Jag kan absolut ingenting. Ska jag fixa nåt så får jag ringa mina barn!;)

Postat av: Artlover

God morgon Lili! Här sitter jag med mitt te och njuter.

Jag har Adobe CS3-paketet och det är en hel del att lära sig av det. Jag ror att man måste hålla på med det hela tiden för att det ska fastna i huvudet. Tänk om man hade det som yrke. Jag får nog starta eget om jag ska få syssla med det jag vill.

Kram på dig!

2009-02-07 @ 09:51:38
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Mia

Min sambo håller på att försöka lära mig lite mer om både det ena och det andra vad det gäller såna här saker. Men jag är en sån som måste fråga om minst 3-10 ggr innan det sätter sig. Och vem vill skämmas och behöva fråga om? Inte jag... :-/

Bara att byta blogg är ett jättesteg för mig, crazy! Haha!

Ha en fin lördag!

/Mia, skon klämmer

2009-02-07 @ 12:42:26
Postat av: elena cn

Låång sovmorgon har jag haft! Sitter fortfarande i pyjamas:) Kanske att man skulle börja dagen med lite shopping:) Sedan blir det tjejmiddag.

Idag hinner jag inte med att leka med foton och andra nya/gamla datakunskaper.

Hoppas att du känner dig lite piggare idag:)

Kramar!!

2009-02-07 @ 12:57:18
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: trollpackan

Hmmm...jag är också dålig på sån´t...nu har jag köpt en bok om bildhantering, får se om jag får till något såsmåningom.

kramen

2009-02-07 @ 14:05:32
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Det är bara att öva, och öva. Jag har som tur är en Mamma som jobbar mycket med bildhantering och jag har lärt en del av henne, men också genom att studera olika bloggar och försöka komma på hur de har gjort. Den senaste tiden har jag gjort om min blogg, med nytt huvud, och det trodde jag inte att jag skulle få dit - men jag är jätteglad för det jag har skapat.

Kämpa på!

2009-02-08 @ 15:27:07
URL: http://tjusigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0