Facebook

Jag kikar runt lite på Facebook, där jag är reggad sedan flera år. Jag upptäcker att inte mycket har förändrats sedan jag var där sist. De som har mest nytta av stället är nog kriminella människor. Folk berättar vitt och brett om de är hemma eller inte. Jag blir lite rädd när jag ser hur naiva vi trots allt är. Några andra som måste trivas bra där är de som delar med sig av virus och spionprogram.
Trots allt är det en ovanligt bra måndag på gång! I eftermiddag har jag bestämt mig för att träna. Vågen har äntligen rört sig i rätt riktning jag har blivit av med 3 kg! Det är Lycka!
Jag lägger ut några fler bilder från mitt möte med den magnifika farkosten Götheborg i går.

    


Kommentarer
Postat av: Eva

Maste tillägga att jag blir glad att läsa att du är sa himlans duktig med din gáende och att du verkligen lyckats gá ner 3 kg!!! GRATTIS!!! Du har kämpat bra, och lyckats uppná ett bra resultat! Jag ska ocksa ta tag i mitt (bläääää) överflöd nu. Har gjort matplanering för 3 dar. Kram Eva

2009-08-03 @ 09:18:45
URL: http://evaochalliahs.blogg.se/
Postat av: Mija

Har tänkt som du ang. Facebook! Men jag tror att många vill "flascha" t ex sina resor, och därför inte tänker på vad konsekvenserna kan bli.

Det var på FB jag fick massa obehag för en tid sedan, och "gick under jorden" (nåja) en stund. En dåre som förföljde mig med mail osv. Det var hur läskigt som helst. Man ska vara ytterst försiktig med såna där ställen!



Kramis Mija

2009-08-03 @ 09:55:53
Postat av: Thorgun

Härlig båt, förlåt, SKEPP. hade gärna varit där, så mycket att fota,,

Facebook, jo det är ett konstigt ställe. Undrar ofta vad vi människor egentligen tänker med... och på...

2009-08-03 @ 10:42:29
URL: http://thorgun.wordpress.com
Postat av: vicke

ja,den sajten är inget för mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0