En bit klarsynthet

Jag vaknade innan mobilen lyckades väcka mig. Det kändes nästan som jag studsade upp ur sängen! Innan jag somnade igår kväll hade jag bestämt att jag skulle utöka min morgontur och det gjorde jag. Inte så mycket men nästan 10 min längre. När jag kommit upp brygger jag kaffe medans jag gör mig iordning och sedan började jakten på rätt kläder igen. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hitta rätt! Det är det här med fickor och dragkedjor som brukar spöka. Idag var det ett skärp jag inte hittade. Jag måste förbereda sådana saker på kvällen för det kan ta lång tid och dessutom kan jag tappa lusten att ge mig iväg....Nu först slår det mig som en blixt från en klar himmel! Jag har inte behövt något bälte för att hålla de byxorna uppe tidigare!


Kommentarer
Postat av: Mija

Jamen, titta där! Omfånget krymper!! :-)

Tycker du är jätteduktig som ångar på med motionen. Resultatet kommer pang bom, och vad stolt man blir då!!



Kram på dig!

/Mija

2009-08-06 @ 09:28:21
Postat av: vicke

då går det åt rätt håll med andra ord

Postat av: tant lila

Det värsta är att man blir långsammare och långsammare med åren, jag känner inte igen mig själv jag som var snabb och effektiv förr, så du har att vänta, du verkar relativt ung!

Numera är jag till och med oftast (inte alltid) i god tid till allting.

Det är väl bra om man kan knäppa byxorna!

2009-08-06 @ 21:21:27
URL: http://www.metrobloggen.se/lilatankar
Postat av: Judith

Grattis. :-)



2009-08-07 @ 06:28:27
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: Eva

Wow!!!! Din styrka och envishet motiverar mig! Tack för det. Jag gjorde fyllda squash igar, mkt gott, men at inte upp "skalet" bara lite, för det var inget vidare gott. Jag längtar till pa mandag för da ska min man äntligen ga och jobba......pust.....han har haft ledigt 2 1/2 mánad!!! De máste ta ut övertidstimmar. Men nu längtar jag efter runtiner!

2009-08-07 @ 07:07:09
URL: http://evaochalliahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0