Fortfarande Fri Fredag

Efter den härliga promenaden och frukosten i morse var jag iväg och shoppade. Jag tittade mest på kläder och provade en hel del. Jag tycker inget satt riktigt som det skulle, antingen är det för litet eller för stort! Jag handlade en del nytt smink och lite annat som behövde fyllas på. När jag kom hem åt jag pannkakor med vaniljglass, jag var vrålhungrig och det var det snabbaste jag kunde fixa. Nu håller jag på med en köttgryta som ska ätas i gott sällskap senare i kväll. Jag har Ben & Jerry som extragodis till efterrätt. I love it!


En bild till från morgonpromenaden.

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Ser underbart ut!

kramen

2009-04-18 @ 09:19:50
URL: http://www.trollpackan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0