Utmaning

En rolig utmaning med mobilens telefonbok, utmanar vidare till alla som vill göra detta . Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista. Har du pussat nr 2 ? Näää…aldrig! En av mina chefer… Vad har du för relation till nummer 20 ? Ekonominytt…väldigt dålig relation kan jag lugnt säg :-D När ska du träffa nummer 30? Har ingen aning..min kompis son, som jag trivs med. Är nummer 18 söt ? Nää..en tjej som inte är söt. Inte rar, inte gullig! En av dem som är svåra att tycka om. Vad var ditt första intryck av nummer 13 ? Minns inte, men han är min loverboy idag. Vad gillar du nummer 14 ? Ännu en jag har svårt för…det är inte så många som man kan tro… Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ? Jaa, och det är alltid lika mysigt ;) När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Aldrig, hoppas jag Är du nära vän med nummer 23? Nära, men inte så mycket vän, min granne Har du gått på bio med nummer 4 ? Ja - och nej! Det är ett sambopar o jag har varit på bio med den ene Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ? Ja, men där går gränsen Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Föreningsuppdrag Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Väldigt svårt. Nummer till Bilbärgningen Vad har du och nummer 24 för en relation ? Musik o jag brukar hjälpa honom leta upp och beställa från nätet Vad skulle du vilja göra med nummer 25 ? Inget alls.vi har talat i tele någon gång, Vad är det bästa med nummer 8 ? Hon är en av de klokaste tjejer jag känner Brukar du och nummer 16 träffas ? Japp. Men då gäller det oftast något arbete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0