GodMorgon?

Jag önskar alla en GodMorgon men tycker inte min varit så God...Morgon är det ju hur som helst.
Det som gått tokigt för mig så här långt är datorn. Jag har någon gång lyckats med att installera ett antivirusprogram som scannar datorn varje kväll kl 18.00. (Detta har jag aldrig begärt!) Den hittar virus som inget annat säkerhetsprogram hittar och som inte går att ta bort om jag inte köper programmet. Jag blir så jäkla trött! Det går inte heller att ta bort det för då aktiveras de här 'virusen' som det lagt in.
I dag strulade datorn och hängde sig och jag kunde inte göra något - inte ens stänga av programmen. Hur 17 får jag bort den här elakheten som tagit makten över min hårddisk?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Datorer är besvärliga apparater ibland, som tyucks leva sitt eget lilla liv... Min är ungefär likadan, trots att den bara är några månader gammal... :(



Tack fär alla härliga kommentarer på min blogg!



Kram Tobias

2008-09-10 @ 12:41:36
URL: http://tobiaslinduist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0