Besvärlig onsdag

Det har varit en dag fylld av motgångar. Jag hade en kompis som sov över här i natt, och jag har väldigt svårt för att äta frukost ihop med någon när jag ska iväg på morgonen. Jag vill dricka mitt kaffe sakta och tyst, lyssna på nyheterna på radion, stå i duschen så länge jag känner för det och sedan sätta mig vid datorn och läsa tidningen på nätet osv.
I morse blev det inte så. När jag så småningom sagt hej då och satte mig vid datorn kom jag inte ut på nätet. Jag hade bråttom och fick ge mig iväg till stationen för att hinna med tåget. Dagen fortsatte i stressens tecken och när jag kom hem var det dags att försöka få ordning på internätet igen. Nu sitter jag här och är tröttare än trött. Skulle jobbat med fotoshop men orkar inte. Jag lägger mig en halvtimma i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0