Telefonsamtal

Det är underliga apparater de här telefonerna jag har. Ibland kan jag bli irriterad av ett samtal och ibland blir jag glad. I går kväll blev jag både glad och rörd! Då ringde en vän jag skrivit om tidigare. LÄS HÄR! Han påminde mig om att det är nästa fredag vi ska ut och lyssna på musik tillsammans. Jag måste erkänna att jag nästan glömt bort det, men det blev ju en dubbel glädje i sig! Nu ska vi åka iväg och lyssna, och kanske delta själva med musik från vår tonårstid tillsammans. Musiken medför också både skratt och tårar.


Kommentarer
Postat av: Bitte

Men nu snackar vi nostalgi,oj den låten är skön!Ja,vad mysigt ni ska ha det :)

2008-10-11 @ 10:10:35
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: trollpackan

Kul att göra något så trevligt och att bli lite nostalgisk;)

kramen

2008-10-11 @ 18:51:27
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0