Min syn på saken

Jag sitter nu och arbetar med att skriva om delar av min föreläsning. Ett hinder för mig just nu är min dåliga syn. Jag har glasögon när jag sitter vid datorn men märker att jag behöver förmodligen lite starkare. Jag får ta paus lite då och då för jag får  huvudvärk bl.a. Vad jag just nu funderar över är om jag nu behöver glasögon alltid vill jag ha linser. Är det svårt att sätta in och ta ut dem varje dag? Jag är ganska sjåpig i vissa avseenden. Någon sa att det blir billigare att köpa via Internet och jag har Allt om linser jag kikar på. Skiljer det mycket i pris? Vem vet?

Kontaktlinser - Alltomlinser.se

Kommentarer
Postat av: ewasblogg-izen

är här nu var är du fnissen okej fredagsmys på g kramen till dej sockergrynet

2008-10-24 @ 18:03:05
Postat av: Hanneles paradis

Jag har engångslinser bara när jag dansar, simmar och tränar, mjuka 65% vatten. Det finns månadslinser också, progressiva linser med. Optikern vet, finns så fiffiga lösningar nu (jag är närsynt och har bara EN lins i mitt ledande öga).

2008-10-24 @ 23:42:06
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com
Postat av: Lissen

Jag har haft linser ända, sedan jag var 18.... någon gång på stenåldern,L.

Det är en vanesak, pillrigt från början Kan kännas lite svaårt att röra vid ögats yta. Men rekommenderar optiker om du ska ha proffisg hjälp till att börja med.

Jag har glasögon också... sorgligt nog har jag fått lov att skaffa progressiva.... åldern!

Lycka till

2008-10-27 @ 12:43:15
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0