Kulturfyran

Kulturfyran på Kulturbloggen handlar den här veckan om drömmar, förväntningar, besvikelser och ordet bögig.
Här är frågorna och mina svar:

1. Har du varit med om något som överträffade dina förväntningar?

    1. När jag första gången var i Skagen och stod ute på Grenen och såg att man kunde se haven mötas!
2. I somras såg jag Van Morrison på jazzfestivalen. Han är en annan av mina favoriter. Fast tyvärr tyckte jag att han var en besvikelse. För mig är han bättre på skiva. Har du någon sådan upplevelse, när något gjorde dig besviken?

   2. När jag såg Stones på Ullevi någon gång i början på 80-talet. (Tycker mig känna igen frågan?!?!)
3. Tja, nu har jag sett flera av mina favoriter i år. Men en jag inte sett än är Neil Young. Vilken artist har du inte sett, som du vill se?

    3. Det finns massor - Leonard Cohen är en
4. Kring Idol pågår en intensiv debatt för en av programledarna i TV4:s delprojekt T V400 har en programledare kallat en tävlande för "bögig" och menat att det är negativt. Många undrar hur hon kan se sig själv i spegeln, med sådana åsikter. Vad tycker du? Är det en bra attityd i tv att kalla saker som är dåliga för bögiga?
    4. Det är en sån dålig attityd att det bara är förnamnet! Vi borde slippa att se och höra mer från henne. Men jag hoppas den unge Idoldeltagerns framtid som artist inte spolieras på grund av en sådan nolla som Katrin Zytomierska-


Kommentarer
Postat av: luhluu

åh tack va gulligt av dej.va kul att höra! =) ja det hoppas jag du gör.Usch den där programmledaren katrin är en riktigt omogen barnunge.gillar henne INTE..men men, ha en finfin kväll. =)

2008-10-16 @ 20:02:21
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Katrin är pinsam. :P

2008-10-16 @ 20:03:24
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Tack för kommentaren! :D Välkommen åter.

2008-10-16 @ 20:59:11
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Linda

Ja, ett och annat skratt kommer nog inspelningen att framkalla. :)

Ha en fin kväll!

2008-10-16 @ 21:04:41
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0