Fotoshop och Webb-design

Nu är det fredag - igen - och det känns som jag har ro i själen idag. Jag har suttit i minst 30 min och arbetat på en bild i Fotoshop. Jag tycker verkligen det är roligt nu när jag kan lite av programmet. Det var ju egentligen det som fick mig att komma till skott med kursen, när jag märkte att jag inte klarade av att designa min sida själv! Det är ju så jag är med allt, vill kunna själv! Nu ska jag installera 2 nya program på datorn. Så får vi se om det går att använda datorn när jag är färdig.



Kommentarer
Postat av: Bitte

En fin bild till :)Ahaa,då får man se lite av dina alster sen hoppas jag.

2008-10-03 @ 09:43:37
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0