Bonde söker fru

Jag har suttit framför TV-n och tittat på Bonde söker fru. Jag såg nästan hela programmet, ungefär 45 minuter, och det är ovanligt lång tid för mig. Jag har inte ro i kroppen att sitta och titta på något som egentligen inte intresserar miig. Detta spelades in i början av sommaren någon gång. Jag tycker en dokusåpa ska vara nästan direktsänd. Det är ju då de kan bli lite roliga. Anledningen till att jag tittade är att jag väntar ett telefonsamtal och tycker inte det är någon idé att börja med något jag kanske inte kan slutföra.


Kommentarer
Postat av: Bitte

Har väl kollat lite på det,men är rätt trött på dylika program.

2008-10-16 @ 10:40:12
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0