Arbetsdag igen

Det är måndag igen. Vilja var inte speciellt road av att lyssna på min föreläsning och jag förstår henne, hon vet ju redan nästan allt om mig. Det har jag anförtrott henne massor av gånger, och jag vet med säkerhet att hon vet vad absolut tystnadsplikt innebär. Hon för inte ett enda av mina ord vidare. Jag ska hålla föreläsning för mig själv några gånger idag i stället. Sedan är det inte mycket mer jag måste göra än att packa. Jag ska till apoteket också och köpa plåster, Compeed, om jag skulle få skoskav igen. Nu tycker jag det ska bli roligt, både att resa och föreläsa. Jag hinner säkert bli nervös också!


Kommentarer
Postat av: matte

lycka till med föreläsandet! compeed, bra idé :D, ska jag också skaffa.

2008-10-27 @ 12:00:53
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas att föreläsningen gick bra!

2008-10-27 @ 17:52:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0