Alltid Film Hemma

Min bror tipsade mig för ett tag sedan om LoveFilm. Han berättade att han till en låg månadskostnad hyrde filmer via nätet. Jag blev naturligtvis nyfiken och tittade efter vad det handlade om. Det är inte så ofta jag känner för att titta på film, men när jag gör det vill jag ha en bra film till hands omedelbart. Det är inte alltid jag orkar titta färdigt på den på en gång och då behöver jag ju kunna ha den hemma lite längre tid. Med LoveFilm har jag filmerna hemma tills jag tittat färdigt på dem, sedan skickar jag tillbaks dem portofritt i samma kuvert de kommit i. Det här är det mest perfekta för mig! Tack Brorsan för tipset!
Blir du nyfiken kan du klicka in på bilden här under för att registrera dig!


Kommentarer
Postat av: Lissen

När dottern flyttade till Göteborg, tyckte hon att morsan inte behövde dvd,L. Hon fick tad den. Men jag gillar film...mysigt!

Fredrik Ljungberg, tja... är mer skadad än han är på plan. Men fin att se på...

Vad är det du ska föreläsa om? Vad bra att Vilja lyssnar på dej,L!!!!

2008-10-27 @ 12:46:22
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: ewa

hej på dej min vän i bloggvärlden ja du nu har jag fixat och donat så nu tycker jag att jag ska trivas på den nya det var inte så kul att det blev som det blev och du visade mej sen hur jag kunde komma in men nu så får det vara som det är på den ny är jag nu men först så kändes det som jag flyttat långt från alla min bloggvänner men så är det ... kramar på dej

2008-10-27 @ 15:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0