Sovmorgon

GodMorgon, säger jag så här mitt upp på dagen! Jag har sovit länge, blev väckt av telefonen vid 10-tiden, och det är sent för mig! Det blev ett mycket korthugget samtal från min sida, men jag gick upp efter det. Jag brukar aldrig titta på TV på morgonen men fick en idé att jag skulle göra det. Jag dukade fram frukost i vardagsrummet, det blev genast lite mysigare än bland pappershögarna som belamrar mitt köksbord för tillfället. När jag satte på TV:n var det slalom och jag blev fascinerad. Har inte tittat på alpint på många år. Så där satt jag i allsköns ro, käkade lördagsfrukost och tittade på TV. Alltså ett helt nytt sätt för mig att njuta av lördagsförmiddagen. Så GodMorgon säger jag återigen, så här mitt upp på dagen. Men fortfarande är ju halva dagen orörd!


Kommentarer
Postat av: psykos

Godmorgon!!



Nu finns det tre nya inlägg som du måste läsa på psykiatrin.blogg.se :)

Och så sitter jag å väntar på fler dumma citat, så kommentera om du har nått på lager :)

Plus att du ska kolla in metastasen

psykiatrin.blogg/barntabu!

Kram P

2008-11-15 @ 12:48:15
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0